Üzemeltető

Cégnév: EDITOM LINE KFT.
Székhely: 6600 Szentes, Dr. Berényi Imre utca 41.
Telephely: 6723 Szeged, Retek utca 27/A.
Cégjegyzékszám: 06-09-024369
Adószám: 26327099-1-06
Bankszámla szám: GRÁNIT Bank Zrt. 12100011-17924935-00000000
Elérhetőség: editomline@gmail.com
Ügyfélszolgálat telefonszáma: +36 30 797 4767
Alapítás dátuma: 2018

Tárhelyszolgáltató

A mobszerviz.hu tárhely szolgáltatója a Hostinger International Ltd.

Kapcsolatfelvétel kezdeményezhető az www.hostinger.hu címen keresztül.

Adatvédelmi nyilatkozat

Adatkezelés jogcíme és célja

Az adatkezelő megnevezése: EDITOM LINE KFT.
Székhely: 6600 Szentes, Dr. Berényi Imre utca 41.
Adószám: 26327099-1-06
Cégjegyzékszám: 06-09-024369
Képviseli: Zsiros Edina ügyvezető

Az adatkezelés megnevezése: A mobszerviz.hu honlap látogatóinak ill. a EDITOM LINE KFT. ügyfeleinek szerviz szolgáltatáshoz és a EDITOM LINE KFT. tevékenységének bemutatásához felhasznált adatok kezelése

Az adatkezelés célja: A mobszerviz.hu üzemeltetéséhez kapcsolódó adatbázis kezelése. Javítási szolgáltatással kapcsolatos információ- és ajánlatkérés feltételének biztosítása, megrendelések rögzítése és kiszolgálása. A EDITOM LINE KFT. tevékenységével kapcsolatos hírlevelek, reklámok küldése ill. Facebook valamint Google Adwords hirdetések futtatása a honlap látogatói számára.

Az adatkezelés jogcíme: Az érintett önkéntes hozzájárulása (2011. évi CXII. törvény 5. § (1) a)) bekezdése alapján.

Kezelt adatok:

  • Név,
  • e-mail cím,
  • telefonszám,
  • szállítási cím,
  • számlázási cím,
  • készülék típusa,
  • hiba jellege,
  • hiba részletes leírása,
  • meglátogatott aloldalak,
  • IP cím.

A tényleges adatkezelés helye: A EDITOM LINE KFT. székhelye (6600 Szentes, Dr. Berényi Imre utca 41.) ill. telephelye (6723 Szeged, Retek utca 27/A).

Az átvételi pontként üzemelő telephelyen, a 723 Szeged, Retek utca 27/A szám alatt vagyonvédelmi és biztonsági okokból felvételt rögzítő videó kamerák találhatók. Az átvételi pontra való belépéssel hozzájárulsz a videó felvétel készítéséhez és rögzítéséhez. A videó felvételt 14 munkanapig tároljuk, utána automatikusan törlésre kerül.

A videó felvételt kizárólag vitás ügyek rendezésére, ill. rendőrségi feljelentés esetén használjuk fel.

Adatkezelés automatizáltsága: kézi és gépi.

Az adatok törlési határideje: A látogató ill ügyfél önkéntes törlési kérelme, melyet minden hírlevél végén található leiratkozás linken, illetve a info@mobszerviz.hu címre küldött levélben megtehet.

Díjfizetéssel együtt járó események (bevizsgálás, javítás, kiegészítő eladás) során a számlázás alapjául szolgáló adatokat a 2000 évi C. törvény (számviteli törvény) alapján 8 évig kötelesek vagyunk tárolni. Ezek az adatok az ügyfél kérésére nem törölhetők.

Érintettek köre:

  • A mobszerviz.hu oldalon díjkalkulációt végzők vagy hibabejelentést leadó felhasználók,
  • hírlevél feliratkozók,
  • honlap látogatók (lásd cookiek kezelése)
  • szerviz szolgáltatást igénybe vevő ill. kiegészítőt vásárló ügyfelek.

Az adatszolgáltató jogai: Adathordozhatósághoz való jog, törléshez (felejtéshez) való jog.

Adatkezelési nyilvántartási szám: NAIH-xxxxx/2018

Az általad megadott adatokat  a EDITOM LINE KFT. kizárólag a kérdések megválaszolása, javítási megrendelés teljesítése, a rendelési feltételek későbbi bizonyítása, illetve hírlevél küldése céljából tárolja.

Adataidat harmadik fél részére nem adjuk át, kivéve, ha az a szerződés teljesítése érdekében alvállalkozónkként működik közre, aki a EDITOM LINE KFT.-től kapott adatokat semmilyen formában nem jogosult felhasználni, tárolni, illetve harmadik fél részére továbbadni.

Adataid kezelésekor a Személyes adatok védelméről és a közérdekű adatok nyilvánosságáról szóló 1992. évi LXIII törvénynek megfelelően járunk el.

A díjkalkuláció ill. hibabejelentés feltétele, hogy az Adatvédelmi Tájékoztató megismeréséről nyilatkozz. A hírlevél küldéshez való hozzájárulást az erre szolgáló adatmező kipipálásával teszed meg.

A feliratkozás egyetlen kattintással bármikor megszüntethető bármelyik mobszerviz.hu által küldött elektronikus levél legalsó sorában lévő leiratkozási linkre való kattintással.

Az adatkezelés felfüggesztését és az adataid törlését a info@mobszerviz.hu címre küldött e-mail üzenetben is kérheted.

Az adatokat megismerő személyek köre, adattovábbítás, adatfeldolgozás

Az adatokat elsődlegesen Szolgáltató illetve Szolgáltató belső munkatársai jogosultak megismerni, azokat nem teszik közzé, harmadik személyek részére nem adják át, csak abban az esetben, ha az a megrendelés, szervizelés, telefonos ügyintézés teljesítéséhez feltétlenül szükséges.

Az alapul fekvő informatikai rendszer üzemeltetése, a megrendelések teljesítése, az elszámolás rendezése körében Szolgáltató adatfeldolgozót vehet igénybe:

Tárhelyszolgáltató

Hostinger International Ltd.
61 Lordou Vironos Street.
6023 Larnaca, Cyprus

Kapcsolatfelvétel az www.hostinger.hu címen keresztül kezdeményezhető.

Futárszolgálat

GLS General Logistics Systems Hungary Csomag-Logisztikai Kft.
2351 Alsónémedi, GLS Európa u. 2.
Cégjegyzékszám: 13-09-111755
Adószám: 12369410-2-44
E-mail: info@gls-hungary.com

Telefonos ügyfélszolgálat szolgáltatója

EDITOM LINE KFT.
6600 Szentes, Dr. Berényi Imre utca 41.
Cégjegyzékszám: 06-09-024369
Adószám: 26327099-1-06
Telefonszám: +36 30 797 4767
E-mail: info@mobszerviz.hu

E-mailes ügyfélszolgálat szolgáltatója

EDITOM LINE KFT.
6600 Szentes, Dr. Berényi Imre utca 41.
Cégjegyzékszám: 06-09-024369
Adószám: 26327099-1-06
Telefonszám: +36 30 797 4767
E-mail: info@mobszerviz.hu

Díjkalkuláció és hibabejelentő rendszer szolgáltatója

EDITOM LINE KFT.
6600 Szentes, Dr. Berényi Imre utca 41.
Cégjegyzékszám: 06-09-024369
Adószám: 26327099-1-06
Telefonszám: +36 30 797 4767
E-mail: info@mobszerviz.hu

Szerviz partnerek

EDITOM LINE KFT.
6600 Szentes, Dr. Berényi Imre utca 41.
Cégjegyzékszám: 06-09-024369
Adószám: 26327099-1-06
Telefonszám: +36 30 797 4767
E-mail: info@mobszerviz.hu

A fentieken túl a Felhasználóra vonatkozó személyes adatok továbbítására kizárólag törvényben kötelezően meghatározott esetben, illetve a Felhasználó hozzájárulása alapján kerülhet sor.

Szolgáltató jogosult az általa kezelt személyes adatokat harmadik személy részére továbbítani. Az adattovábbítás jogalapja: a Felhasználó hozzájárulása, az Infotv. 5. § (1) bekezdése, illetve az elektronikus kereskedelemi szolgáltatások, valamint (3) bekezdése.

Vonatkozó jogszabályok

Az adatkezelő kötelezettséget vállal arra, hogy ez irányú tevékenységét a mindenkor hatályos jogszabályok szerint végzi. Ezek a jelen dokumentum kiadásakor az alábbiak:

  • 2000. évi C törvény a számvitelről
  • 2001. évi CVIII. törvény az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről (a továbbiakban: elektronikus kereskedelmi törvény).
  • 2008. évi XLVIII. törvény a gazdasági reklámtevékenység alapvető feltételeiről és egyes korlátairól (a továbbiakban: gazdasági reklámtörvény).
  • 2011. évi CXII. törvény az információs önrendelkezési jogról és az információszabadságról. A jogszabály legfrissebb állapota elérhető a net.jogtar.hu oldalán.

Cookie-k használata

A honlap látogatottságának független mérésére külső szolgáltató, a Google Analytics rendszerét használjuk. A látogatásodról gyűjtött adatokról és azok kezeléséről a Google Analytics tud felvilágosítást nyújtani.

Honlapunk a személyre szabott kiszolgálásod érdekében adatcsomagot, cookie-t (sütit) helyez el a számítógépeden.

A böngésződön keresztül a szolgáltató elérheti ezt a cookie-t, és lehetősége van arra, hogy összekapcsolja a korábbi és aktuális látogatásod információit.

A cookei-t a böngésződ Eszközök/Beállítások/Adatvédelem menüpontban tudod törölni. A cookei beállításokról a leggyakrabban használt Chrome böngésző súgójában találsz részletes leírást. Amennyiben másfajta böngészőt használd, annak súgójában keresd az erre vonatkozó információkat.

Honlapunk a Google Adwords remarketing követő kódjait is használja. A remarketing kód szintén cookie-kat használ arra, hogy lássuk, jártál már nálunk. Ezt a Google hirdetési beállítások felületén letilthatod. A letiltás után is fogsz hirdetések látni, de azok már nem lesznek az érdeklődési körödnek megfelelően testreszabottak.

Honlapunk a Facebook hirdetések követő kódját is használja, melyek a Facebook profilodba belépve, a Személyes hirdetési beállítások felületen tilthatók le.

Jogorvoslat

Az érintett tájékoztatást kérhet személyes adatai kezeléséről, valamint kérheti személyes adatainak helyesbítését, illetve – a jogszabályban elrendelt adatkezelések kivételével – törlését az adatfelvételénél jelzett módon, illetve az adatkezelő ügyfélszolgálata útján.

Az érintett kérelmére az adatkezelő tájékoztatást ad az általa kezelt adatairól, az adatkezelés céljáról, jogalapjáról, időtartamáról, az adatfeldolgozó nevéről, címéről (székhelyéről) és az adatkezeléssel összefüggő tevékenységéről, továbbá arról, hogy kik és milyen célból kapják vagy kapták meg az adatokat. Az adatkezelő a kérelem benyújtásától számított legrövidebb idő alatt, legfeljebb azonban 30 napon belül írásban, közérthető formában adja meg a tájékoztatást. E tájékoztatás ingyenes, ha a tájékoztatást kérő a folyó évben azonos területre vonatkozó tájékoztatási kérelmet az adatkezelőhöz még nem nyújtott be. Egyéb esetekben az adatkezelő költségtérítést állapíthat meg.

Az adatkezelő a személyes adatot törli, ha kezelése jogellenes, az érintett kéri, az adatkezelés célja megszűnt, vagy az adatok tárolásának törvényben meghatározott határideje lejárt, azt a bíróság vagy az adatvédelmi biztos elrendelte.

Az adatkezelő a helyesbítésről és a törlésről az érintettet, továbbá mindazokat értesíti, akiknek korábban az adatot adatkezelés céljára továbbították. Az értesítést mellőzi, ha ez az adatkezelés céljára való tekintettel az érintett jogos érdekét nem sérti.

Az érintett tiltakozhat személyes adatának kezelése ellen, ha

  • a személyes adatok kezelése (továbbítása) kizárólag az adatkezelő vagy az adatátvevő jogának vagy jogos érdekének érvényesítéséhez szükséges, kivéve, ha az adatkezelést törvény rendelte el;
  • a személyes adat felhasználása vagy továbbítása közvetlen üzletszerzés, közvélemény-kutatás vagy tudományos kutatás céljára történik;
  • a tiltakozás jogának gyakorlását egyébként törvény lehetővé teszi.

Az adatkezelő – az adatkezelés egyidejű felfüggesztésével – a tiltakozást a kérelem benyújtásától számított legrövidebb időn belül, de legfeljebb 15 nap alatt megvizsgálja, és annak eredményéről a kérelmezőt írásban tájékoztatja. Amennyiben a tiltakozás indokolt, az adatkezelő az adatkezelést – beleértve a további adatfelvételt és adattovábbítást is – megszünteti, és az adatokat zárolja, valamint a tiltakozásról, illetőleg az annak alapján tett intézkedésekről értesíti mindazokat, akik részére a tiltakozással érintett személyes adatot korábban továbbította, és akik kötelesek intézkedni a tiltakozási jog érvényesítése érdekében.

Amennyiben az érintett az adatkezelőnek a meghozott döntésével nem ért egyet, az ellen – annak közlésétől számított 30 napon belül – bírósághoz fordulhat.

Az adatkezelő az érintett adatát nem törölheti, ha azt az adatkezelést törvény rendelte el. Az adat azonban nem továbbítható az adatátvevő részére, ha az adatkezelő egyetértett a tiltakozással, illetőleg a bíróság a tiltakozás jogosságát megállapította.

Az érintett a jogainak megsértése esetén az adatkezelő ellen bírósághoz fordulhat. A bíróság az ügyben soron kívül jár el.

Jogorvoslati lehetőséggel, panasszal a Nemzeti Adatvédelmi és Információs Hatóságnál lehet élni:

Név: Nemzeti Adatvédelmi és Információs Hatóság
Székhely: 1125 Budapest Szilágyi Erzsébet fasor 22/c.
Postacím: 1530 Budapest, Pf.: 5.
Telefon: +36 (1) 391-1400
Fax: +36 (1) 391-1410
Honlap: http://naih.hu

Az információk tulajdonjoga

Kijelentjük, hogy a EDITOM LINE KFT. birtokolja az oldalainkon látható információkat.

A mobszerviz.hu oldalainak tartalmát és a kialakítását nemzetközi és magyar törvények védik.

A weboldalon szereplő blog bejegyzések és termék információk megosztása a Creativ Commons licence alapján forrásmegjelöléssel szabadon megosztható, de nem módosítható és nem értékesíthető.

A honlap tartalmáról, és a honlapról letölthető információs anyagokról tilos bármilyen olyan másolatot készíteni, bármilyen módon sokszorosítani, nyilvánosan bemutatni, részben vagy egészben közzétenni, saját hasonló terméket, szolgáltatást létrehozni a termék alapján, amelyhez a szerző ill. a jogtulajdonos előzetesen nem járult hozzá, és amelyen szerzőségük nem került feltüntetésre.

Amennyiben a www.mobszerviz.hu weboldalon szereplő bármilyen saját (szöveg, képi, videó, ábra, infografika vagy egyéb) tartalmát más személy vagy cég honlapján vagy bármely más online vagy offline felületén vagy eszközén, bizonyíthatóan azonos vagy nagy mértékben hasonló formában megjelenik, a weboldal üzemeltetője (EDITOM LINE KFT., tulajdonos Zsíros Edina) másolt oldalanként 50.000 Ft / nap összegű kötbért számláz a jogtalan felhasználónak.

A kötbért a felfedezést napjától számítva addig a napig kerül felszámításra, amely napon a kérdéses tartalmakat a jogtalan felhasználó véglegesen eltünteti saját felületéről. Szöveg esetén másolt oldalnak minősül, ha az átvétel az adott teljes oldal tartalom 10%-ánál nagyobb mértékben tartalmazza a nem engedélyezetten átvett tartalmat. Kép, videó, ábra, infografika átvétele és felhasználása esetén bármely átvett tartalom teljes oldalnak számít. Az átvétellel és a felhasználással a felhasználó kifejezetten elfogadja ezen kötbér megállapodást. A fent említett tartalmak átvételének és felhasználásának bizonyítására közjegyzői internetes tartalomtanúsítást alkalmazunk, amely közokirat. A közokirat költségét a kötbérrel együtt a jogtalan felhasználó köteles megtéríteni.

 

Általános szerződési feltételek

Általános Szerződési Feltételek mobszerviz.hu

Jelen dokumentum nem kerül iktatásra, kizárólag elektronikus formában kerül megkötésre, nem minősül írásbeli szerződésnek, magyar nyelven íródik, magatartási kódexre nem utal. A javítási szolgáltatás működésével, megrendelési, és szállítási folyamatával kapcsolatosan felmerülő kérdések esetén a megadott elérhetőségeinken rendelkezésére állunk.

Jelen ÁSZF hatálya Szolgáltató weblapján (https://www.mobszerviz.hu) és aldomainjein történő jogviszonyokra, ill. az átvételi ponton történő hibabejelentésre terjed ki. Jelen ÁSZF folyamatosan elérhető és letölthető a következő weboldalról: https://www.mobszerviz.hu/mobszerviz/aszf.html

 

 Szolgáltató adatai:

A szolgáltató neve: EDITOM LINE KFT.

A szolgáltató székhelye: 6600 Szentes, Dr. Berényi Imre utca 41.

A szolgáltató elérhetősége, az igénybe vevőkkel való kapcsolattartásra szolgáló, rendszeresen használt elektronikus levelezési címe: mobszerviz.hu@gmail.com

Telefonos ügyfélszolgálat: +36 30 797 4767

Cégjegyzékszáma:06-09-024369

Adószáma: 26327099-1-06

Nyilvántartásban bejegyző hatóság neve: Szegedi Cégbíróság

Adatvédelmi nyilvántartási száma: NAIH-xxxxx/2018

A szerződés nyelve: magyar

A tárhely-szolgáltató neve, címe, e-mail címe: Hostinger International Ltd., 61 Lordou Vironos Street., 6023 Larnaca, Cyprus, www.hostinger.hu

 

Alapvető rendelkezések:

A jelen Szabályzatban nem szabályozott kérdésekre, valamint jelen Szabályzat értelmezésére a magyar jog az irányadó, különös tekintettel a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény („Ptk.”) és az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. (Elker. tv.) törvény, valamint a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet vonatkozó rendelkezéseire. A vonatkozó jogszabályok kötelező rendelkezései a felekre külön kikötés nélkül is irányadók.

A jelen Szabályzat 2018. május hó 1. napjától hatályos és visszavonásig hatályban marad. A Szolgáltató jogosult egyoldalúan módosítani a Szabályzatot. A módosításokat a Szolgáltató azok hatályba lépése előtt 11 (tizenegy) nappal a weboldalakon közzéteszi. Felhasználók a weboldalak használatával elfogadják, hogy rájuk nézve a weboldalak használatával kapcsolatos valamennyi szabályozás automatikusan érvényes.

Felhasználó, amennyiben belép a Szolgáltató által üzemeltetett weboldalra, vagy annak tartalmát bármilyen módon olvassa – akkor is, ha nem regisztrált felhasználója a honlapnak, a Szabályzatban foglaltakat magára nézve kötelezőnek ismeri el. Amennyiben a Felhasználó nem fogadja el a feltételeket, nem jogosult a honlap tartalmának megtekintésére.

Szolgáltató fenntart magának minden jogot a weboldal, annak bármely részlete és az azon megjelenő tartalmak, valamint a weboldal terjesztésének tekintetében. Tilos a honlapon megjelenő tartalmak vagy azok bármely részletének letöltése, elektronikus tárolása, feldolgozása és értékesítése a Szolgáltató írásos hozzájárulása nélkül.

SZERZŐI JOGOK – TÁJÉKOZTATÁS – KÖTBÉR

A mobszerviz.hu teljes tartalma szerzői jogvédelem alatt áll. A jogtulajdonos a szerző Zsíros Tamás szakértő. A honlap tartalmáról, és a honlapról letölthető információs anyagokról tilos bármilyen olyan másolatot készíteni, bármilyen módon sokszorosítani, nyilvánosan bemutatni, részben vagy egészben közzétenni, saját hasonló terméket, szolgáltatást létrehozni a termék alapján, amelyhez a szerző ill. a jogtulajdonos előzetesen nem járult hozzá, és amelyen szerzőségük nem került feltüntetésre.

Amennyiben a mobszerviz.hu weboldalon szereplő bármilyen saját (szöveg, képi, videó, ábra, infografika vagy egyéb) tartalmát más személy vagy cég honlapján vagy bármely más online vagy offline felületén vagy eszközén, bizonyíthatóan azonos vagy nagy mértékben hasonló formában megjelenik, a weboldal üzemeltetője (EDITOM LINE KFT., tulajdonos Zsiros Edina) másolt oldalanként 50.000 Ft / nap összegű kötbért számláz a jogtalan felhasználónak.

A kötbért a felfedezést napjától számítva addig a napig kerül felszámításra, amely napon a kérdéses tartalmakat a jogtalan felhasználó véglegesen eltünteti saját felületéről. Szöveg esetén másolt oldalnak minősül, ha az átvétel az adott teljes oldal tartalom 10%-ánál nagyobb mértékben tartalmazza a nem engedélyezetten átvett tartalmat. Kép, videó, ábra, infografika átvétele és felhasználása esetén bármely átvett tartalom teljes oldalnak számít.

Az átvétellel és a felhasználással a felhasználó kifejezetten elfogadja ezen kötbér megállapodást. A fent említett tartalmak átvételének és felhasználásának bizonyítására közjegyzői internetes tartalomtanúsítást alkalmazunk, amely közokirat. A közokirat költségét a kötbérrel együtt a jogtalan felhasználó köteles megtéríteni.

 

Megvásárolható termékek, szolgáltatások köre

A mobszerviz.hu honlapon keresztül okostelefonok, tabletek és más elektronikus eszközök hibajelenségének bevizsgálása, és hibajavítás rendelhető meg, a hibajavítás során felhasznált alkatrészekkel egyetemben.

A megjelenített szolgáltatások online vagy az átvételi pontokon személyesen rendelhetők meg. A szolgáltatásokra vonatkozóan megjelenített munkadíjak forintban értendők, tartalmazzák a törvényben előírt áfát (AAM), azonban nem tartalmazzák a felhasznált alkatrészek és a házhoz szállítás díját. Külön csomagolási költség nem kerül felszámításra.

A honlapon Szolgáltató részletesen feltünteti a szolgáltatás nevét, leírását, esetenként fotóját. A szolgáltatásokról és alkatrészekről megjelenített képek eltérhetnek a valóságostól, illusztrációként szerepelhetnek. Nem vállalunk felelősséget a honlapon megjelenő kép és a termék tényleges kinézete miatti különbözőség miatt.

Amennyiben akciós ár kerül bevezetésre, Szolgáltató teljes körűen tájékoztatja Felhasználókat az akcióról és annak pontos időtartamáról.

 

Rendelés menete

Felhasználó regisztráció nélkül is megkezdheti az előkalkulációt ill. a hibabejelentés rögzítését.

Az előkalkulációt az előkalkulációs űrlap használatával számíthatja ki. A honlap által megjelenített árak tájékoztató jellegűek, az űrlap kitöltése egyik fél számára sem jelent kötelezettséget.

A hibabejelentő űrlap kitöltése során Felhasználó megadhatja a javítani kívánt készülék típusát, a hiba okát, a hiba részletes leírását, nevét, e-mail címét, számlázási és postázási címét.

A hibabejelentés leadása után az adatok a mobszerviz program adatbázisában kerülnek tárolásra, a hibabejelentés kezelése és nyomonkövetése a továbbiakban a mobszerviz rendszerében zajlik.

A hibabejelentés után a mobszerviz.hu honlap munkatársa 48 órán belül felveszi a kapcsolatot Felhasználóval. Amennyiben a mobszerviz.hu munkatársa a készüléket javíthatónak ítéli meg, Felhasználó kérheti készüléke bevizsgálását.

A készüléket bevizsgálásra a mobszerviz.hu honlapon mindenkor megjelenített átvételi pont(ok)on adható le, vagy postázható.

Személyes leadás esetén a Felhasználó a bevizsgálni ill. javítani kért készüléket hibajegy felvétele mellett adja át Szolgáltatónak.

Szolgáltató a leadott készülékről a mobszerviz.hu címen működő elektronikus hibajegy kezelő rendszerben rögzíti a hibajegyet. A hibajegy tartalmát a rendszer automatikusan elküldi a Felhasználó által megadott e-mail címre.

A hibajegy minden esetben tartalmazza a Felhasználó nevét, e-mail címét és telefonszámát, valamint a leadott készülék típusát és egyedi azonosítóját (amennyiben kiolvasható), a készüléken látható külsérelmi nyomokat, a leadott kiegészítőket, valamint a hiba részletes leírását.

Felhasználó a készülék leadásával egy időben köteles a mobszerviz.hu honlapon mindenkor megjelenített bevizsgálási díjat megfizetni, készpénzben vagy bankkártyával.

Amennyiben Szolgáltató a bevizsgálásra ill. javításra vonatkozó megrendelést elvállalja, úgy a készüléket átveszi és a hibajegy egy példányát Megrendelőnek visszaadja. Felek között a javítási szerződés a hibajegy aláírásával, és a készülék átadásával jön létre. A hibajegy aláírásával a Felhasználó nyilatkozik, hogy jelen Általános Szerződési Feltételeket megismerte, a javítás munkadíjára vonatkozó árajánlatot elfogadta.

Postázás vagy futárszolgálattal történő beküldés esetén a készülék beérkezésekor az elektronikus hibajegyen Szolgáltató rögzíti Felhasználó nevét és elérhetőségét, a készülék azonosítására szolgáló adatokat, valamint megjelöli a készülék általa észlelt hibáját. Az elektronikus hibajegyről Szolgáltató rendszere automatikus e-mailt küld a felhasználónak. Felek között a javítási szerződés a készülék postázásával ill. futárnak való átadásával és az elektronikus hibajegy rögzítésével jön létre. A készülék postázásával ill. futárnak való átadásával Felhasználó nyilatkozik, hogy jelen Általános Szerződési Feltételeket megismerte, a javítás munkadíjára vonatkozó árajánlatot elfogadta.

Amennyiben a bevizsgálás eredményeként kiderül, hogy a jelzett hiba javítása bonyolultabb vagy költségesebb, mint ahogy az előzetesen várható volt, úgy Szolgáltató magasabb javítási díjra tarthat igényt. A javítás különösen akkor tekinthető bonyolultabbnak vagy költségesebbnek, ha a valódi hiba jelentősebb a jelzett hibánál, vagy ha a jelzett hibával összefüggő más hibák is feltárásra kerülnek. Szolgáltató a magasabb javítási díj iránti igényét a bevizsgálást követő 5 (öt) napon belül köteles Felhasználónak bejelenteni. Amennyiben Felhasználónaka magasabb javítási díjat nem fogadja el, úgy a szerződést bármelyik Fél azonnali hatállyal felmondhatja.

A készülék javítását Szolgáltató a magasabb javítási díjban való megállapodást megelőzően csak saját kockázatára folytathatja. Amennyiben a bevizsgálás eredményeként Szolgáltató megállapítja, hogy a hiba nem javítható, vagy olyan ok merül fel, amely miatt a javítást megtagadhatja, jogosult a szerződéstől azonnali hatállyal elállni.

A bevizsgálás után a mobszerviz.hu munkatársa e-mailben részletes árajánlatot küld Felhasználónak. Az árajánlat a hibajegykezelő rendszerben is rögzítésre kerül.

Az árajánlat tartalmazza:

  • a szükséges alkatrészek költségét,
  • az alkatrészek beszerzésének várható idejét,
  • a javítás munkadíját,
  • és a javítás várható idejét.

Felhasználó a javítást az árajánlatot tartalmazó e-mailre küldött válasz e-mailben és/vagy a hibabejelentő rendszerben tett bejegyzéssel rendelheti meg.

Felhasználó a megrendelés elküldését követően e-mail-ben visszaigazolást kap. Amennyiben e visszaigazolás Felhasználó megrendelésének elküldésétől számított, a szolgáltatás jellegétől függő elvárható határidőn belül, de legkésőbb 1 munkanapon belül Felhasználóhoz nem érkezik meg, Felhasználó az ajánlati kötöttség vagy szerződéses kötelezettség alól mentesül. A megrendelés és annak visszaigazolása akkor tekintendő a Szolgáltatóhoz, illetve az Felhasználóhoz megérkezettnek, amikor az számára hozzáférhetővé válik. Szolgáltató kizárja a visszaigazolási felelősségét, ha a visszaigazolás azért nem érkezik meg időben, mert Felhasználó rossz e-mail címet adott meg regisztrációja során, vagy a fiókjához tartozó tárhely telítettsége miatt nem tud üzenetet fogadni.

Fizetési módok:

Előre utalás: A bevizsgálás és javítási szolgáltatás ellenértékét Felhasználó a EDITOM LINE KFT. GRÁNIT Bank Zrt. vezetett 12100011-17924935-00000000 számú bankszámlájára történő utalással egyenlíti ki. Az átutalás költsége Felhasználót terheli.

Készpénzes fizetés: A bevizsgálás és javítási szolgáltatás ellenértékét Felhasználó a javított készülék átvételekor, az átvétel helyén készpénzben vagy bankkártyával, ill. a futárszolgálat képviselőjének készpénzben egyenlíti ki.

A DPD futárszolgálattal kiküldött javított készülékek esetében a javítás és az szállítás ellenértéke minden esetben utánvéttel egyenlítendő ki.

Felhasználó a bevizsgálási és a javítási díjat legkésőbb a készülék részére történő kiadásával egyidejűleg köteles Szolgáltatónak megfizetni. Szolgáltató a díjfizetésig jogosult a készüléket visszatartani. Szolgáltatót a Ptk. 397. § (2) alapján a szerződéssel kapcsolatos követelései biztosítására kézizálogjog illeti meg Megrendelőnek azon vagyontárgyain, amelyek a javítási szerződés következtében kerültek birtokába.

Szállítási költség:

A szállítási költség személyes átvétel esetén 0 Ft.
Futárszolgálattal történő kiszállítás esetén a kiszállítás költsége 2.500 Ft.

Felhasználó kérheti, hogy Szolgáltató a bevizsgálásra ill. javításra leadandó készülékért futárt küldjön. Ebben az esetben az oda-vissza szállítás (Pick up & return) költsége 2.600 Ft.

A hibabejelentése feldolgozása és teljesítése:

A hibabejelentése feldolgozása munkanapokon 9 és 20 óra között történik. A megrendelés feldolgozásaként megjelölt időpontokon kívül is van lehetőség a hibabejelentés leadására, amennyiben az a munkaidő lejárta után történik, az azt követő napon kerül feldolgozásra. Szolgáltató ügyfélszolgálata minden esetben elektronikus úton visszaigazolja, hogy mikor tudja teljesíteni a hibajavítást.

Általános teljesítési határidő, a javítási árajánlat visszaigazolástól számított 8 munkanapon belül. Ha Szolgáltató és Felhasználó a teljesítés időpontjában nem állapodtak meg, Szolgáltató Felhasználó felszólításában meghatározott időpontban vagy időn belül, felszólítás hiányában legkésőbb a megrendelésnek Szolgáltatóhoz való megérkezésétől számított 90 napon belül köteles a szerződés szerinti teljesítésre.

Ha Szolgáltató a szerződésben vállalt kötelezettségét azért nem teljesíti, mert a szerződésben meghatározott alkatrész nem áll rendelkezésére, köteles erről Felhasználót haladéktalanul tájékoztatni, valamint Felhasználó által fizetett javítási összeget haladéktalanul, de legkésőbb 30 napon belül visszatéríteni. E kötelezettség teljesítése Szolgáltatót nem mentesíti szerződésszegése egyéb következményei alól.

Szolgáltató nem vállal felelősséget az esetleges technikai ismertetők, leírások a beszállító, vagy rajta kívül álló okok miatt történő előzetes bejelentés nélküli változása miatt. Szolgáltató fenntartja a jogot a már visszaigazolt hibabejelentések visszautasítására részben, vagy teljes egészben. Részben történő teljesítés kizárólag Felhasználóval történő egyeztetést követően kerülhet sor!

Jogszavatossági nyilatkozat

Felhasználó jelen ÁSZF elfogadásával kijelenti, hogy a Szolgáltatónak átadott készülék tekintetében rendelkezési és használati joga áll fenn; kijelenti továbbá, hogy harmadik személynek nincs olyan joga, amely a készülék Szolgáltató általi javítását akadályozná vagy korlátozná. Felhasználó szavatolja, hogy a készülék felett jogszerűen szerzett rendelkezési és használati jogot, a készüléken található szoftverek jogtisztaságáért felelősséget vállal.

Felhasználó a készülék bevizsgálásra ill. javításra való leadásával lemond a gyártói garancia érvényesítési jogáról. Szolgáltató a gyártói garancia elvesztésével kapcsolatos károkért felelősséget nem vállal.

A javítás megtagadása

Szolgáltató más személy által szakszerűtlenül szerelt készülék esetén jogosult a javítást megtagadni és a szerződéstől elállni:.

A szavatossági és kárfelelősség kizárása

Szolgáltatót az általa végzett javításért a Ptk. szerinti szavatosság terheli. A szavatossági jog érvényesítésére vonatkozó szabályokat a Ptk. 395. (4) bekezdése, valamint a 305. § – 311/A. § szakaszai tartalmazzák. Szolgáltató kizárja szavatossági vagy kárfelelősségét az alábbi esetekben:

  • Szakszerűtlenül összeszerelt vagy hiányos készülék javítása esetén.
  • A készülék átvételekor nem jelzett, illetve nem észlelhető hibák tekintetében.
  • A készüléken tárolt adatok tekintetében; Szolgáltató az adatvesztésért sem szoftveres, sem hardveres beavatkozás esetén sem vállal felelősséget
  • Szoftveres javítás után, Felhasználó által futtatott szoftverfrissítés által okozott hibák esetén.
  • Szofveres javítás hibáját Felhasználó a személyes átvétel során, a helyszínen köteles jelezni. Amennyiben a szoftveres javítás hibája az átvételkor nem kerül jelzésre, Szolgáltató a javítást külön díj ellenében végzi el.
  • Felhasználó által hozott alkatrészek, valamint ezek okozta hibák tekintetében. Szolgáltató a Fogyasztó által leadott alkatrészekre, továbbá a Fogyasztó által leadott alkatrészek által okozott további hardveres ill. szoftveres hibára vonatkozó mindennemű szavatossági és kárfelelősséget kizár. Szolgáltató a leadott alkatrész beépítése után felmerülő minden hibát a Fogyasztó által leadott alkatrész által okozott hibának tekint.
  • Utángyártott, illetve gyenge minőségű alkatrészek, valamint az ezek okozta hibák tekintetében.
  • A típus és szériahibák tekintetében.
  • A szoftverek rendeltetésszerű működését Szolgáltató nem tudja garantálni, így a szoftverhibák vonatkozásában mind szavatossági, mind kárfelelősségét kizárja. Megjegyzés: A szoftverek kapcsán felmerülő hibák általában a gyártó/fejlesztő előtt érvényesíthetők.
  • Futárcég vagy Magyar Posta Zrt. által történő szállítás esetén a szállítás során keletkezett károkért. Megrendelő a csomag futárnak történő átadásával elfogadja és tudomásul veszi jelen ÁSZF-et.

Bevizsgált vagy javított készülék kiadása

Felhasználó az átvételéről való értesítést követően legkésőbb 30 napon belül köteles a készüléket Szolgáltatótól átvenni.

Amennyiben Felhasználó a készüléket az értesítéstől számított 30 napon belül nem veszi át, Szolgáltató a készüléket megsemmisíti vagy alkatrészként felhasználhatja más javítási szolgáltatásokhoz. Az értesítést követő 30 napon túl Felhasználó tulajdonosi és használati jogát nem érvényesítheti a készülékkel kapcsolatban.

Személyes átvétel esetén Szolgáltató a készüléket csak a munkalap bemutatása, a bevizsgálási ill. javítási díj megfizetése és átvételi igazolás kiállítása mellett adja ki Felhasználónak.

Felhasználó személyazonosságát Szolgáltató felhívására igazolni köteles. Szolgáltató a Megrendelő példányát képező munkalappal való visszaélés esetén az ebből eredő károkért nem vállal felelősséget.

Postán vagy DPD futárral történő kiszállítás esetén a Szolgáltató a készüléket az elektronikus hibajegyen rögzített postázási címre utánvétes csomagként küldi vissza. Szolgáltató a hibásan megadott postázási cím, a futárszolgálat ill. a Magyar Posta Zrt. szállítása közben bekövetkezett káreseményekért valamint a nem jogosult személy általi átvételből eredő károkért nem vállal felelősséget.

 

Elállás joga

Felhasználó jogosult a javítási szerződéstől való elállásra mindaddig, amíg készülékét bevizsgálásra vagy javításra személyesen át nem adta, vagy postára nem adta.

Felhasználó jogosult a javítási szerződés felmondására a bevizsgálás után. Ezt a szándékát Szolgáltatótól kapott részletes árajánlat el nem fogadásával fejezheti ki.
Felhasználó köteles a bevizsgálási díjat Szolgáltatónak megfizetni, amennyiben a javítási szerződést a bevizsgálás után mondja fel.

Amennyiben Felhasználó a javítási szerződést az árajánlat elfogadása, ill. a javításhoz szükséges alkatrészek Szolgáltató által történ beszerzése utána mondja fel, köteles Szolgáltató felmerült költségeit megtéríteni.

Jótállás, szavatosság

Szolgáltató az általa végzett javításra és a javítás során beépített alkatrészekre 180 nap jótállást vállal.

Mikor mentesül a vállalkozás a jótállási kötelezettsége alól?

A vállalkozás jótállási kötelezettsége alól csak abban az esetben mentesül, ha bizonyítja, hogy a hiba oka a teljesítés után keletkezett. Felhívjuk a figyelmét, hogy ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és jótállási igényt, illetve termékszavatossági és jótállási igényt egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthet, egyébként viszont Felhasználót a jótállásból fakadó jogok a termék-és kellékszavatosság fejezetekben leírt jogosultságoktól függetlenül megilletik.

Szolgáltató nem tartozik jótállással, illetve szavatossággal a természetes elhasználódásból származó, továbbá olyan károkért, amelyek a kárveszély átszállása utáni hibás vagy gondatlan kezelésből, túlzott igénybevételből, illetve a meghatározottól eltérő behatásokból, illetve egyéb, a termékek nem rendeltetésszerű használatából keletkeztek.

 

A szavatossági igény esetén történő eljárás

Fogyasztó és Szolgáltató közötti szerződésben a felek megállapodása a rendelet rendelkezéseitől a fogyasztó hátrányára nem térhet el.

Felhasználó kötelessége a szerződés megkötésének bizonyítása (számlával, vagy akár csak nyugtával).

Szolgáltató a fogyasztó nála bejelentett szavatossági vagy jótállási igényéről jegyzőkönyvet köteles felvenni.

A jegyzőkönyv másolatát haladéktalanul, igazolható módon a Felhasználó rendelkezésére kell bocsátani.

Ha a Szolgáltató a fogyasztó szavatossági vagy jótállási igényének teljesíthetőségéről annak bejelentésekor nem tud nyilatkozni, álláspontjáról – az igény elutasítása esetén az elutasítás indokáról és a békéltető testülethez fordulás lehetőségéről is – öt munkanapon belül, igazolható módon köteles értesíteni Felhasználót.

Szolgáltató a jegyzőkönyvet az annak felvételétől számított három évig köteles megőrizni, és azt az ellenőrző hatóság kérésére bemutatni.

Szolgáltatónak törekednie kell arra, hogy a kijavítást vagy kicserélést legfeljebb tizenöt napon belül elvégezze. Szolgáltató fenntartja a jogot, hogy amennyiben a kijavítás gyártó külföldi szakszervízében történik, ezt a határidőt harminc napra módosítsa. Szolgáltató köteles Felhasználót a gyártó külföldi szakszervízében történő javításról e-mailben haladéktalanul értesíteni.

Online vitarendezési fórum

Kötelezettséget vállalunk az alternatív vitarendezési fórum igénybevételére a fogyasztói jogvitáik rendezéséhez.

Az Európai Bizottság által fejlesztett és üzemeltetett online vitarendezési platformot a linkre kattintva érheti el:
https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=HU

Az online vitarendezési platform használata regisztrációt igényel az Európai Bizottság rendszerében, majd bejelentkezés után a fogyasztó benyújthatja panaszát a honlapon keresztül, ha nem sikerült közvetlenül rendeznie a jogvitáját a vállalkozással.
A panasz benyújtását követően az online vitarendezési platform azonnal továbbítja azt az ellenérdekű félnek. Ezt követően az érintetteknek meg kell egyezniük egy alternatív vitarendezési fórumról, amely végső soron el fog járni a közöttük fennálló ügyben. Azokról a fórumokról, amelyek eljárhatnak az esetükben, a platform tájékoztatja a feleket. Amint megszületik a megállapodás a vitarendezési fórumról, az online platform oda továbbítja a panaszt.
Ha a feleknek nem sikerül 30 napon belül megegyezniük, vagy ha a platform sem tud a benyújtott adatok alapján olyan alternatív vitarendezési fórumot azonosítani, amelynek hatásköre van eljárni, a panasz további feldolgozására nem kerül sor.

Számlázási információk

A bevizsgálásról ill. hibajavításról AAM ÁFA tartalmú számlát állítunk ki.

Számláinkat minden esetben pdf formátumban, e-mailben küldjük meg, a szamlazz.hu hiteles számlázási rendszerből.
A számla bélyegző és aláírás nélkül érvényes. A számla nyomtatható, nyomtatott formájában elszámolható.

Felhasználó kifejezett kérésére nyomtatott számlát készítünk. Felhasználó a nyomtatott számla iránti igényét személyes leadás esetén szóban, postázás esetén e-mailben köteles jelezni.

Vegyes Rendelkezések

Szolgáltató kötelezettsége teljesítéséhez közreműködőt jogosult igénybe venni. Ennek jogellenes magatartásáért teljes felelősséggel tartozik, úgy, mintha a jogellenes magatartást saját maga követte volna el.

Ha a jelen Szabályzat bármely része érvénytelenné, jogtalanná vagy érvényesíthetetlenné válik, az a fennmaradó részek érvényességét, jogszerűségét és érvényesíthetőségét nem érinti.

Amennyiben Szolgáltató a Szabályzat alapján megillető jogát nem gyakorolja, a joggyakorlás elmulasztása nem tekinthető az adott jogról való lemondásnak. Bármilyen jogról történő lemondás csak az erre vonatkozó kifejezett írásbeli nyilatkozat esetén érvényes. Az hogy a Szolgáltató egy alkalommal nem ragaszkodik szigorúan a Szabályzat valamely lényegi feltételéhez, vagy kikötéséhez nem jelenti azt, hogy lemond arról, hogy a későbbiekben ragaszkodjon az adott feltétel vagy kikötés szigorú betartásához.

Szolgáltató és Felhasználó vitás ügyeiket békés úton próbálják rendezni.

 

Panaszkezelés rendje

Vállalkozásunk célja, hogy valamennyi megrendelést megfelelő minőségben, a megrendelő teljes megelégedettsége mellett teljesítsen. Amennyiben Felhasználónak mégis valamilyen panasza van a szerződéssel vagy annak teljesítésével kapcsolatban, úgy panaszát a szerviz@mobszerviz.hu e-mail címen, vagy Szolgáltató székhelyére küldött levél útján is közölheti.

Szolgáltató a szóbeli panaszt azonnal megvizsgálja, és szükség szerint orvosolja. Ha Felhasználó a panasz kezelésével nem ért egyet, a Szolgáltató a panaszról és az azzal kapcsolatos álláspontjáról haladéktalanul jegyzőkönyvet vesz fel, s annak egy másolati példányát átadja a Felhasználónak. Ha a panasz azonnali kivizsgálása nem lehetséges, a Szolgáltató a panaszról jegyzőkönyvet vesz fel, s annak egy másolati példányát átadja a Felhasználónak.

Az írásbeli panaszt cégünk 30 napon belül írásban megválaszolja. A panaszt elutasító álláspontját megindokolja. A válasz másolati példányát 3 évig megőrzi, s azt az ellenőrző hatóságoknak kérésükre bemutatja.

Fogyasztóként panasszal a lakóhely szerint területileg illetékes járási hivatalhoz fordulhat. A járási hivatalok listája az alábbi linken érhető el: http://jarasinfo.gov.hu/

 

A szerződés ideje

A javítási szerződés határozatlan időre jön létre, a szerződés annak teljesítésével szűnik meg. Felek a jelen Ászf-ben foglalt esetekben gyakorolhatják elállási, illetve felmondási jogukat. Megrendelő a szerződéstől bármikor elállhat, köteles azonban Szolgáltató addig felmerült díját és esetleg felmerülő kárát megtéríteni.

Adatvédelem

A weboldal adatkezelési tájékoztatója elérhető a következő oldalon: http://mobszerviz.hu/mobszerviz/aszf.html

 

Budapest, 2018. május 1.

Utolsó módosítás dátuma: 2018. május 30.